Hout speeltje

20161205_13280420161107_133710

Stap 1: maak een schets van 3 dieren

Stap 2: kies een van deze dieren en maak een concept met hout verbindingen en afmetingen

Stap 3: werk je idee uit

Uitwerking concept: Het begin van de les was de eerste keer roestig. Ik was ziek en wist nii wie mijn partner zou zijn in deze opdracht. Michiel had al een aantal goede ideeen terwijl ik natuurlijk nog geen start had gemaakt. Ik had al een aantal ideeen in mijn hoofd. Ik.maakte een vluchtige schets en samen gingen michiel en ik een keuze maken. Het werdt mijn idee de zeehond. Michiel wist al snel goed welke afmetetingen hij moest maken. Ik hielp met de hout verbindingen. Na dat het concept klaar was waren we gereed de constructie in elkaar te zetten.

Uitwerking dier: Dit was een moeilijke opgave omdat ons concept niet geheel haal baar was dit zorgde voor veel aanpassingen het uitwerken van alle verbindingen dit was vooral moeilijk omdat  het vaak om kleine voorwerpen. Het was vooral veel zagen.

Samenwerking

Het liep vrijwel foutloos. We hadden veel ideen en dat werden soms knopen door hakken voor het beste idee.

Terugkijk

Ik denk dat we de tijd beter hadden moeten inplannen ook moeten we voor de volgende keer ons aan het concept houden. Onlangs een paar opstakels zoals een gestolen vin denk ik dat we een prima resultaat neer hebben gezet

 

Leave a comment